skolavslutning

god dag
hej alla sötnowsar <33333333
sho bre
shah shah blogeeeen ♥

hej ♥
hahah jag har tråkigt men ajja !
idag va d skolavslutning, vaknade typ 7 och fixade mig och så .
gick t skolan m pame, vi gick iaf t kyrkan me hela skolan ♥
vi kollade på treorna som hade typ "julkonsert" ..
den kanske tog slut halv 10 , då gick vi tbx t skolan ♥
vi körde typ en musiktävling, man skulle lyssna p ett intro o sen veta låten.
jag och pamela vann, vi hade flest rätt :)
tack vare att vi vann fick vi ta fika först :D hah fett happy !
vi fikade o allt, kl 11 slutade vi de va fett roligt när vi sluta ..
alla krama alla osv. men ändå jag,pernilla o pamela va ute lite i mitt område.
sen giick vi in jag o pernilla hade flipp vi låg p golvet o åt popcorn hah.'
vi gjorde iaf masage på varandra så skönt .
pernilla tagga typ 3? sen pamela tagga för 20 min sen ♥
vi hörs iaf nån annan dag , puss o hej .
/johanna

älskling ♥

älsklingar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0