Sankta Lucia ♥

God kväll alla fina!
igår var det ju lucia, halva kören gick till albys ålderdomshem o lussa (jag var en av dem)
det var helt awesome, gamlingarna blev skitglada över att vi uppträdde för dem.
vissa frågade vår lärare om vi gick i nån musikskola, fast vi inte gör det, haha för söta..
vi träffade ju oxo på bjondina & miraks mamma som jobbar där, & även pernillas.
när vi hade kommit tillbaka till skolan (vid lunchtid) åt vi lite risgrynsgröt.
efter rasten kollade vi på en film som hette 'en galen jul', medan jag, johanna och sarah smaska i oss gott! 
men sjukt rolig & bra film, rekomenderar den för de som gillar äventyrsfilmer ;)
därefter fick vi sluta direkt, då jag o pernilla bestämde oss för att gå till gulan & då hängde mirak med.
vi stannade en liten stund, fick världens skönaste massage, asso tack pernilla!

idag är det ju en vanlig trist onsdag, eller onsdagar är ganska sköna när det gäller lektionerna..
på morgonen hade vi redskapsgymnastik (kullerbyttor, handstående, grenkullerbytta m.m)
vi fick träna mer på några övningar & när vi var säkra på allt, satte vi ihop flera övningar i den ording vi ville ha och gjorde det till en "mattserie", alltså övningar på matta.
när vi var klara skulle vi visa serien till morgan och han skulle betygsätta, de sakerna vi kan.
han sa till mig att jag var ganska duktig o skulle kunna träna ännu mer o bli skitduktig ända till nian,
jag fick ungefär C för de övningarna jag gjorde, alltså VG.
jag är nöjd iallafall :), lektionen efter blev också prov och då vare no.
när jag hade gjort typ halva mitt prov tjöt brandalarmet, så hann inte klart..
efteråt fortsätte dagen med vanliga lektionen tills slutet blev annorlunda.
den timmen skulle vi ha träslöjd men roger var inte där, så vi hade musik med måna :)
vi sjöng först några julsånger, sen fortsatte resten av lektionen med bara karaoke,
måna gick till möte vid 3 så vi fick stanna själva o sjunga, vi som ville.
jag och några tjejer stannade och pippade musiksalen tills klockan fyra, en härlig dag säger jag bara!
nu har det blivit en saga så jag avslutar här
adios /jessica


ni är min värld ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0