plugg, plugg & mera plugg! :D...

tjena, ett tag sedan vi bloggade mhm..
excuse me (stav), men iaf idag vare skola,
i livskunskapen fikade vi eftersom de va sista gången m tjejgruppen, synd!
såg fram emot snacket och ledarna,.
föresten kom pernilla tillbaka till sverige igen :D
hade saknat henne sjukt mycket, (ditt häxgarv dödar mig♥)
men imorgon träffar vi henne för hon kmr till skolan (:
efter skolan stannade jag i läxhjälp med johanna o mirak hos lars
vi jobba me matte medan mirak me svenska haha..
vi fick varm choklad (kakao&socker med mjölk) & smörgåsar
sedan vid halv 5 rullade jag och johanna mot dagiset för att hämta min syster
jag hämtade henne och det slutade med att vi fick skjuts hem av min moster :)
vi gick direkt till min mormor, o nu pluggar jag engelska, orkar ej..
va ska man göra, har läxförhör på torsdag,
vi får höras! ♥


- längesen -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0