När man har tråkigt så.. /jessica

Hur bor du: lägenhet
Brukar du komma i tid: aa
Hur lång är du: vet inte, tror 1.57
Kan du laga mat: de beror på vad, annars är skit på sånt
Vad jobbar du med/pluggar du: går i skolan
Vad har du på dig just nu: pyjamasbyxa o en fintröja
Har du någon fobi: nej
Hade du en bra kväll igår: aa såklart :)
Vilket är ditt senaste inköp: tror en tröja, hitta inget annat..
Din favoritdryck på morgonen: oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: från min pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: nä nivet hos främlingar, såklart
Vad hade du sönder senast: en choklad pappersbit..
Vem snackade du med senast: my sister
Varm favoritdricka: obooy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten utan tvekan
Alkoholhaltig favoritdricka: redbull/powerking om det ens räknas
När gjorde du senast något riktigt dumt: kommer inte ihåg, jae för snäll (a)
Saknar du någon just nu: 100% jaaa!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vara som vissa killar i min klass
Någon jag stör mig på: vne, många
Intressen: sång, dans & idrott ♥
Senaste person du kramade: yvonne
Vilken svordom använder du mest? jävla.. osv
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 12.00
Var köper du dina matvaror ifrån? jag är ingen hemmafru
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en semester!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? vet faktiskt inte
Vad åt du till middag senast? pizza, men det var ingen middag direkt.
Kan du vissla? aa 
Tittade du på tecknat när du var liten? aa såklart, det var livet då :)
Äger du några popband t-shirts?
nej vafan, är ingen stalker för såna där..
När flög du senast? i somras
Pratar du några andra språk? förutom svenska.. syrianska, arabiska, engelska & lär mig spanska
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
navelpiercing
Vad har du med dig in på bion? vad du vill.. chips, popcorn, godis, läsk, choklad. beror på vad jae sugen på
Vad har du för väder? skönt
Vilken är din favorit drink? öhm, powerking & fanta exotic?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0