klicha

God kväll :)
jag vakna riktigt sent idag haha oops'
åt en riktigt go frukost, hähä med julmust..
vid fyra började jag baka med min mamma klicha
skit goda bullar, enligt syriansk tradition bakar man den ofta t jul/påsk
de skitgott!!, min mamma e bäst på att baka dom
hon bakar fortfarande medan hon får hjälp av mormor o faster
min moster kom precis till oss, ska gå och vara med henne snart
just nu sitter jag o diskuterar med merve om vilken iphonefärg är finast
hahah, hon är lite osäker men det löser sig, jag tror nog det blir svart för mig
aja, vi hörs senare eller någon annan dag :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Tjock snygg bild Jessi

2011-12-26 @ 13:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0