JUUUUL ♥

På morgonen gick jag till kyrkan och hade kul
det skitroligt för man ser alla man känner, hälsa på många kusiner, vänner & släktingar
vi syrianer, assyrier, libaneser osv firar jul den 25 dec för att det var denna dag då Jesus föddes. ♥
jag förstår inte riktigt varför resten firar på julafton, men aja de får göra vad de vill :)
efter kyrkan gick vi förbi en snabbis i media markt, vi kolla in lite på iphones men dom va slut
sedan gick vi hem och fixa maten, alltså vet ni en sak? jag bara äääälskar julmat!
när maten var färdig kom min moster & hennes roliga kompis till oss haha, med fläsk elr nåt
det var ganska gott, efter maten satte vi oss och chilla med våra proppfulla magar..
och sen blev det julklappsöppning, min syster är nog ööver lycklig? tror hon fick all världens julklappar.
överdrivet mycket iaf.. jag fick en kofta, en parfym med världens go'aste lukt, en kräm, ett skitstort o fiiiint smyckeskrin (dör för den) & så blir det ju självklart en iPhone lite senare. (dehär var av min mamma o pappa)
orkar inte ta upp allting nu, ska gå o hålla på lite med smycken osånt :)
vi gick till min mormor och kollade på indiana jones 4 resten av kvällen.
ciao'♥

Ps. Vid 14-tiden kom det Home Alone (ensam hemma) på kanal 4, både del ett & två.
Vackra tomtemor, dör för skönheten..

Kommentarer
Postat av: Merve

Kollade oxå på deeen :))

2011-12-26 @ 13:38:32
URL: http://kayhanlopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0