jullov ♥

godnatt, haha skojar, tjena!
idag vare sista dagen hohoho :)
johanna har typ berättat allt, de värsta va o säga hejdå..
men som tur de bara typ 3 veckor, de skönt men äändå
aja när vi slutade vid elva kom min mamma till skolan o hämta mig m bil
vi åkte direkt därifrån till skärholmen.. där hittade jag som tur kläder till jul :D
köpte oxo en kofta, leggins, underkläder o lite andra små saker.
gick oxo till elgiganten i kungenskurva o köpte julklapp till brushän
kom hem o åt vid halv två, senare gick vi promenad m min mormor t hallunda
HAHAHA jag såg missulini mannen i 'mitt stora feta syrianska bröllop'
men jag kom hem o tänkte hjälpa mamma o baka lussebullar men orka inte så hon gjorde själv
senare mot kvällen gick vi ut me rex söötaste hunden!!
slängde tusen snöbollar på hans fejjs o så äter han alla, typiskt hundar..
vi hörs.♥ /jessica
aleexandraa miss u broe ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ohh herregud vilken bild haha, skit gammal!

miss u to my brotheer ♥'

2011-12-21 @ 13:48:23
URL: http://aleexgloriias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0