iphone 4

shellu, köpte min iPhoone today
aso har väntat o väntat tills dom får in nya
ojaa idag hade dom fått in, är typ lycklig?
om någon undrar varför jag valde just fyran & inte 4s
de är för att jag har velat ha fyran nu o orkar inte bry mig om 4s
skillnaden är bara att den nyaste har lite snabbare surf, bättre kamera? och några onödiga extragrejer
jag bryr mig bara inte, förresten ser dom typ samma ut förutom att ljudlös knappen är längre ner
men strunt i det, jag är iallafall glad men kan inte börja använda den förrän 3-5 dagar, huhu :/
måste vänta på att dom överför mitt nummer till ett nytt simkort (iphone simkort)
så det är bara o vänta, vi köpte oxo ett stor paket med fyrverkier idag inför nyåår!!
skitrolig dag det kommer bli imorn, och sen är det helt enkelt januari, kan ni fatta det :o
tiden har gått sjukt snabbt och det här året blev bland de roligaste inom min "barndom" hittills
jag tar och avslutar det här inlägget här och nu :*
ful man var på den tiden, 09 & 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0