Femtonde December Tvåtusenelva

Hejsan, idag var det ju torsdag
på morgonen skippa vi kören o hade studiegård
ja o johanna fösökte va såå tysta som möjligt hah
efter den lektionen var de svenska, jag jobba skitbra!
och sen var det matte, jadwiga var sjuk idag
så vi hade en vikarie, skön var han iallafall 
han ba ni kommer lyckas bra i framtiden, till mig merve o johanna
i lunch var det julmiddag.. vissa maträtter var goda o andra inte..
och sen var det engliish, vi hade muntligt/skriva i tavlan läxförhör - grammatik
det var ganska enkelt så det finns inget att oroa sig över.
dagen slutade som vanligt med so m gunilla, vi fortsätte med en nyhetsuppgift
vi kanske inspelar våra röster i datan imorgon så det blir som en radio inspelning
då är vi helt klara, men vi hörs.
ska gå & lägga mig om nån kvart elr 20 minuter, adios ♥


älskar dig från hela mitt hjärta, min underbara godhjärtade kusin!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0