24 December

Hellu alla nära o kära läsare
nu äre julafton, man kan säga att de börjar på dagen :)
idag vid 16-tiden gick ja med nadia o köpte julklappar
lite efter men aja, efter det kom jag hem o chilla lite
sen kom nadia till mig, vi satt o kolla på videos från när vi va små
mitt 8-års kalas, nadia hade så jävla lååångt hår !
ja dör, men vid åtta kom min moster till oss och nadia drog hem typ 10
då ringde min pappa från jobbet och sa att jag skulle in i msn för att min farbror o kusiner va inne
ja logga in åde sen webba me dom, så jävla najs att se dom!
men nu sitter jag o äter nötter o dricker juice.. inget liv va
jag avslutar dehär trååkiga inlägget här o nu
ciao.
fjåårtis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0