wiho !

Hej där söta läsare ♥
idag vare skola oså som vanligt, jag fick uppe skåp haha jag kriga :p
men tur att jag fick, de skit jobbigt att böja sig varje jävla morgon !
jaja vi fyllde i några grejer o lyssna när lärarna prata, & sen
gick vi på promenad typ sista lektionen, skönt '
efter skolan kom jag hem och chilla framför teven.
sen åt jag mat & sedan blev det att gå ut med nathalie!
längesen man gjorde det hah, men innan jag kom hem köpte jag godis, glass & dricka
imorn ska vi på utflykt med klassen så ska ta med godis o dricka, sen tror det blir tonfisksallad med
menmen, ska dra o göra en grej sen gör jag nudlar o tare lugnt :*
tror inte jag bloggar mer idag men vet inte, har blivit dålig på att blogga men ni får tåla lite..
/jessica

några bilder från syrien:





mamma !♥



haaabibiiiiiiiiiiiiii :*


kusinvitamiiiin ♥


lilla kusinens kalas :*
älskar!
sötnooos ♥
skitgoood ♥
finaste (syns inte så bra i bilden)
älskling!
mitt kalas, älskade kusin!
<3
VILL HAAAAA !
min fina tårta ♥
finast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0