sorry :)

hejhej, igår orkade jag aldrig sätta p datan :)
va ute m pernilla osv.
vid 7-8 kom sarah oxå , fett söt aso .
hon bärde mig tror hennes rygg dog, samtidigt hon snurrade !!
aso vi ramla p marken allt , dog av garv -.-
aja, idag vaknade typ 12 lr nåt? ♥
satt o kollade p en serie de va typ tills 2 samma program :)
sen kom min mamma hem från ikea.
vi åt mat typ 5? då gick ut m pernilla ♥
vi gick runt ode, sen de börja spöregna vi sprang runt i regnet som 2 idioter !
hahah, sen taggade hon vid kanske 6, då kollade p film.
den hette "australia" den va sådär :D
sen kollade p pretty little liars, såhäär bra älskar serien.
satt o åt godis o nyss tog en film slut :)
hah har drogat tven, kollade iaf nyss p "jakten på lyckan"
den e m min älskling jaden smith :* ♥
aja, nu ska chilla lite, bloggar mer sen :P baj !
/J'L ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0