shue :D

efter att jag bloggade kom min bror o jenny (hans tjej)
dom skulle sola men solen försvann från min altan -.-
sen vid typ 4? drog vi mot donken ♥♥
åt gottt, ajuste fan i helvete glömde mitt glas hemma hos jenny -.-
jaja, sen efter de drog vi t chrille (brors kompis) ♥
vi satt där, han fyllde år sen kom lite andra människor.
vi alla drog t nån kinaresturang, men åt inte för va mätt från donken.
när vi kom tbaka kickade dom igång vpn, jag doooog ♥
rökte faktiskt inte, visst e ja duktig :D (stolt)
aja, efter va kl typ 9 då åkte vi hemåt. (mot jenny aso)
där kollade vi p tv o spelade ett spel . inte monopol, dataspel :)
skitkul , sen vid halv 1 somnade ja för min bror skulle upp 7 p morgonen.
han håller p att tar körkortet, duktig pojke ♥
aja, sen vid 4 tiden skjutsade dom hem mig o drog vidare.
har inte gjort mycke, åt middag vid typ 5 , sen har kollat p film :)
nu har suttit framför datan en stund, chattar m pernilla älskklingen ♥
aja, orkar inte blogga mera hörs senare puuuuuuuss ♥
/johanna



saknar dej otroligt bebi ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Rumah Dijual

You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you have covered so many bases.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0