min fredag :D

Får börja med att säga hej :)
vi slutade halv 3, efter skolan gick ja hem m tjejerna
pernilla kom hem t mig, vi satt vid datan i fb osånt :)
sen min mamma gjorde maten, vi åt en god syriansk maträtt
döör för den, pernilla gilla oxo den, yeye efter maten drog vi t pamela
vi satt hos hne tills hon städa sitt rum, när hon var färdig gick vi ut
(jag, pernilla, pamela & johanna), ja köpte läsk o chips i vivo sen dom köpte läsk
vi drog upp mot eriksberg o satte oss på en bänk o åt, efter en stund gick denise förbi
hon satt lite me oss o vi snacka lite om va som hade hänt idag,
sen vi såg priskilla & berfin, aso ni som inte har sett deras humor tsm aso den DÖDAR !
haha aso vi dog av garv en lång stund, sen gick johanna för hon skle ha gäster o pernilla tagga oxo
ja o pame drog ner mot norsborg, på vägen vi köpte fullt m godis haha :p
sen vid nborg-centrumet gissa vem vi såg.. jo, mattias, peter och johanon
jaa ni, vi stog i ett ställe o pame snacka i lur m hnes morsaa
sen dom sa några grejer aso herregud ja dör fortfarande av garv AHAHHA dom skämde ut killen!
yeye pame fattar, sen vi satt i vår fina gård, vi satt o snacka sen yusuf o ahmed sen en t kille kom
dom ba baklawa vne vad -.-, sen den andra killen såg att ja visste va de betydde
han ba edu från syrien, ja ba aa syrian inte arab. han ba du kan bli min tjej, ja ba dra åt helvete ja har redan en
men vi gick hem typ halv 8, för ja drog t mormor, men de har blivit saga, vi hörs imon trorja?
puss o hej, tack för mej


jag vill ha sommar.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0