ingen ursäkt :)

hejsan, har faktiskt ingen ursäkt t den dåliga bloggningen..
har ba inte haft ork, det här e första ggn ja sitter vid datan p typ 1 vecka :o
jaja, de känns som om ja inte har bloggat p ett år lr nåt ♥
ja har ju suttit vid fb men via luren, de så skönt o kunna gå in i fb p luren ;)
jaja, de här dagarna har ja vart m min mamma :*
och min bror i typ 2 dagar, igår va en skön dag kan berätta lite snabbt om den.
vaknade oså, merve ringde o vi bestämde att vi skulle t mälaren :)
ja mötte upp merve o sanem (venne vilken tid) vi gick mot mälaren.
på vägen ringde sömntutan pame, hon skulle oxåå kma ♥
vi väntade p henne oså, sen gick vi mot stranden, mötte methinee ♥
sen gick vi dit, först va de skuggigt en stund, då spelade vi kort.
sen blev de sol ja o sanem badade :)
efter en stund kom mette och tillsist badkrukorna merve o pam.
vi hade skitkul o åt allt möjligt, chips,godis,nötter o drack vaatten ♥♥
mina kinder brändes lite men de e inte rött ♥
kom hem runt 7, åt mat, sen satt ute p altanen m mami o spelade kort.
vid 11-12 duschade ja oså fett skönt :) somnade vid 1?
idag vaknade ja typ 11, då la mig o sola en timme ♥
nu chillar ja hära vid datan, idag blir de hem t brors kompis :)
han fyller år, så vi ska "fira" honom sen blir de hem t brors tjej.
ska sova där, tror vi kommer spela monopol, ska vinna denhär gången ♥
jaja, orkar inte blogga puss o hej ♥
/johanna den bästa ♥




bilder tagna nyss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0