förlåt :p

shosho alla ♥
jag kunde inte blogga igår sorry -.-
låg i badet t typ 10-11 sen sa min mamma att ja måste sova.
så jag duschade av mig oså sen lät ja mitt hår torka osv ♥
och då va ja tvungen att somna ;)
idag vaknade ja typ 8 , sen fixade mig oså !
o ja hitta inte mina nycklar, fick paniiik.
som tur har grannen extrancklar hho, kom ändå bara 5 min försent.
jajja, sköön da i skolan va i samma grupp som nisen ♥'
vi gjorde typ "roliga" lekar osv.
skit kul aso , jaja vi slutade runt 12 så skönt ♥
gick hem i sällskap med sarah o bjondina.
sen vid 3-4 drog ja t min bror i huddinge osv !
jaja, kom hem typ halv 9 m mamma ♥
nu har bara chillar oså , aja hörs imorgon puss o hej !
/johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0