....



favoriter:
Färg: svart lr vitt :)
Mat: kebab
Band: gillar de mesta ;)
Film: just nu , red riding hood ♥
Bok: Twilight serien (typ dom enda böckerna ja läst)
Sport: vene, men fotboll e ju kul ibland i klassen.
Årstid: Sommaren ofc..
Veckodag: Jag älskar Lördagar.
Glassmak: Vanilj lr daim ♥♥
Tid på dygnet: typ 7-8 p kvällen :)

för tillfället:
Humör: Trött faktiskt..
Smak: tandkräm :)
Kläder: t-shirt o trosor.
Bakgrund: -
Nagellack: typ ljus persikofärg/beige
Tid: 00:35
Omgivning: alone men musik och tven i bakgrunden .
Irritationsobjekt: ingen just nu :)

första:
Bästa vän: anton trorja :)
Screen name: ??
Husdjur: hamster "/
Piercing: Tog hål i öronen när jag var 6-7 .
Förälskelse: venne har trott att ja e kär många ggr, har lurat mig sj, tror ja ba har vart kär 1 gång ..
Musik: typ las ketchup - asereje -.-
Bil: har inte haft men vill ha en nissan micra såsöta :') (kanske inte rosa..)
Kyss: venne typ dagis, pussleken remember??

senaste:
Cigarett
: -
Mat: lasange (dreglar)
Dryck: vatten
Biltur: jennys bil.
Kyss: längesen..
Spelad låt: scooter - nessaja
TV-program: pretty little liars ♥

har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nja, inte "bästa" vän, men en vän ja..
Brutit mot lagen: aa.
Blivit arresterad: ne
Badat naken: i badkaret?  aa o när ja va liten ..
Varit med på TV: aa, typ när dom filma när vi dansa i skolan -.-
Kysst någon du inte känner: nej aldrig :o

nej tack:

Kläder: vne
Mat: grönsaker
Musik: rock där dom typ skriker?
Dryck: typ röd vin? bläää..
Personlighetsdrag: Falsk

saker:
Du gjorde igår kväll: ute.
Du kan höra just nu: Musik
Du inte kan leva utan: Familj o vänner.
Du gör när du har tråkigt: sjunger x)

personer:
Du kan berätta allt för: pamela ♥
Du tycker om: alla mina älskade vänner o familj.
Du inte gillar: 1 som ja hatar grovt.

2 val:
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Vår! Då fyller jag ju år. 8)

1 önskan: Att föralltid ha älsklinen vid min sida. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0