daddy :)

hejhej, i fredags vid typ 1 ?
mötte jag upp merve, linnea och hennes kompis joanna :)
vi va ute oså , vid 3 åkte jag t mälarhöjden där pappa mötte mig.
vi åkte hem till honom, vid typ 6-7 lr nåt?
åkte vi cin mot stan, kvart i 8 gick vi in p en restaurang.
sen kom sabrina (syster) och hennes kompis veronica ♥
de va min systers  födelsedag oså sen kom ann-marie (sabrinas mamma)
och några till människor vi åt o allt ♥
sen åkte vi hemåt ungefär vid 11, somnade iaf runt 2.
vaknade oså, käka frukost vid 2 kanske?
åkte vi till sabrina, där va veronica och min bror (heelt döda)
dom hade festat till  typ 6 p morgonen sen gått upp 9-10.
HAHAH, vi va där fikade oså. sen vid 6-7 åkte vi mot lidingö.
sen lagade vi mat oså, åt till typ kvart i 9 ♥
sen kollade vi p tv och åt glass myyys !
somnade typ 12 och venne när jag vaknade ♥
men iaf, åt frukost för ett tag sen o nu sitter jag här o chillar.
aja, ska dra nu hörs senare trorja puuss ♥
/johanna


my gun, your head click clack you're dead'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0