bajskorv

DE GÅR INTE O LADDA UPP BILDER -.- -.-

sho bre snorunge :p
orkar inte blogga, ska gå o lägga mig snart -.-
pernilla håller typ p att somna bredvid mej så de najs.
hah hon ska sova hos mig ♥
aja, vi har inte gjort så mycke, har snackat m kevin lite.
inte mke mer, vi va o köpte chips sen skulle vi ut m jessi ♥
men de börja spöregna så vi gick hem t mig.
hah, släckte lampan o tände ljus i mitt rum hahah ♥
vi lyssnade p lugn musik o gjorde massage.
hah jae bäst på d. aja sen snacka vi m baran i lur en stund.
satte p datan o har suttit här enstun (länge) :)
aja, nyss la ja p när ja snacka m kevin E !
nu ska vi kolla p tv enstund o prata.
sen blire att lägga sig o sova ♥
hörs imorn godnatt :)
/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0