varför varför blev du till en hora?

shue idag i skolan vare matteproov
tror jag hade skitmånga fel, aso värsta jobbigt bre -.-
algebra heter kursen i matten som vi hade prov i? :S
men aa har nte fått resultaten än, idag efter skolan
skulle jag t brunna m päm o nät men vi gick nt
så jag gick ut m natta o johanna ist :)
vi åkte t säätra bästa stället efter norsborg å fittja<3
men aa vi övertala johanna om att hoppa på spåret :D
sen hon gjorde de, sen en minut efter d kmr en tbana -.-
haha men aa de blev elektrisitet bre, min fot skle dö nästan
men aa först de va lite tråk sen d blev roligare men vi gick oxå t eriksbergstaket
ja å natta hoppa som vanligt, sen t hammerstas tak o jag klättra såklart, den bästa:*
men sen d va lärare o vne vad, johanna tagga hem
då jag å natta tagga t norsborg å vi snacka ihjäl oss där nära min gård :p
sen ja gick o åt mat liiivet, osen gick ja nt ut
va hemma å lyssna p mjusik, vi hörs ska fortsätta chatta runt :*
kyssar t världens bästa / J B' kung
de va driv okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0