tungaste dagen brii :D

aa de va bästa pågud, först va ute m merve
vi vänta i ett år p alexandra o jessi, sen dom kom
dom va nt länge m oss :/ dom gick sen
jag å merve va ute t kvart i 7 i tonberg sen ja gick t chabos
sen t tonberg å där träffa ja natta, vi gick runt åde
aso påguud vi hade skitkul ja svär vi dog av garv hela tiden och snacka om ALLT
men aa vi va först i norsborg å gick runt lite, sen vi gick t eriksbergstaket
vi döda alla, driver men vi banka uppe i fönstret :)
sen vi gick t kiosken å köpte läsk oså, sen t hammersta :D
nät försökte gå upp men hon kunde nt, jag gick upp ist .
men vi chilla där o gjorde allt sen vi gick t andra sidan o gjorde grejer
sen tbax t taket åsen norsborg vid kl 21, sen vi snacka ihjäl oss kl blev halv 10
sen tagga ja t min mormor, men de va iaf min roliga dag :)
kyssar :* / jessica


Finns för dig närsomhelst, är vid din sida hela tiden ♥


Natta fienden m kameran !

älskar dig ♥
natta & jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0