tung dag :D

Tjeeena johanna häära :D
idag va de feett skön dag, jag svär på allt..
vaknade typ vid 11, då hade pamela idioten messat mig.
hon ville komma , så fixade mig lite sanbbt, sen runt 12 kom hon.
vi låg på min altan, solade spelade kort allt så jääävla nice ;)
sen gick vi å köpte glaass allting vi gick runt lite i eriksberg.
efter d gick vi runt i mitt område osv. vi messade runt m personer !
sen gick vi t bocken beställde kebab , sen merve fråga om hon kunde kma ut..
då kom hon t bocken typ när vi va klara..
vi gick upp i eriksbergstaket skit skööönt jag looovar !
sen gick vi upp i hammerstataket clem å giulli va där, sen kom sanna.
efter en stund kom jessi å nathaliie dit oxå vi chillade dära.
senn taggade vi neråt runt 8, då gick vi mot tbananen ;)
merve hade redan taggat å pamela gick då.
jag jessi å nathaliie åkte t hallunda å hämtade nathalies jacka som va m vanessa.
sen drog vi tbax mot norsborg runt 5 i 9.
då gick jag hemåt, å sen hoppade jag rakt in i duschen !
snackade med mamma om lite grejer ocksåå älskar dig oavsätt vad ♥
vid 10 kollade jag på bigbrother, sen dess har jag bara kollat datan ;)
hörs kanske senare kyyyssar !



jag å merve igår p eriksbergstaket !


jag å jessi igåår ..

Ps. bilder från idag kommer snaaaart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0