SORRY !

förlåt alla att jag inte bloggade efter att jag gick ut igår..
men jag kan berätta lite :P
först jag å elli va ute, vi mötte vanessa i hallunda & där vi köpte powerking å slush'
sen vi åkte t nborg å va i parken & där såg vi denise ninni martin osv
vi sa hej oså sen ja o elli mötte merve i hnes gård
vanessa stanna m dom andra, sen elli gick t tonberg föro möta natta
sen ja å merve hämta vanessa å gick t tonberg, natta kom
vi va typ i eriksberg i taket (både hammersta o vanliga) , parken osv. men tuuuung dag asso !
men aja plr nt berätta mer, sen när alla tagga då gick ja t min kusin
marie från södertälje va dära o hnes bror hähä vi kolla p film åde
skiiitläskigt DÖÖÖR, den heter husk .
aja kom hem o åt sen snart ska jag dra t min faster min kusin edäär
ska va m hne (jennifer), vi hörs senare käänske .
puss hej leverpastej :D
/ jessica den bästa
SYYYYSTER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0