skön dag :D

hej alla !!
statistiken höjs, nu ligger vi p 33 å vi har haft bloggen i 3 dagar typ ♥
men iaf, idag vaknade jag runt 11 lr nåt.
satt å kollade p tv, sen runt 1 kom min mamma hem !
då gick vi ut t altanen å sooolade , sen spelade kort osv fett sköönt !
typ vid kvart i 5 messade jesi mig att jag skulle komma t tbanan..
vi möttes dära sen åkte vi t hallunda, i tbanan d va vakter ville dööö !!!!!!!!!!
aso jessi hade fötterna uppe sen dom ba ta ner dom sen inget mer..
mitt hjärta gick p 180 ! haha för vi plankade ju iiinte :)
vi åkte ba t hallunda ändåå , där mötte vi upp alexandra å drog t nborg..
först gick vi t chabos å köpte nööötter, liivet ni vet ;)
sen t eriksberg å köpte dricka, sen gick vi upp t hammersta vi chilla dära läänge !
efter ett tag kom alla , denise nini moa å alla killarna vi stannade en stund sen drog vi.
vi gick mot jessi för hon skulle byta leggins sen satte vi oss i kinagungan !
hahahah d kom typ en kille i 3års åldern t oss sen börja han typ kasta pinnar!
AHAHAHAH vi ba wtf, sen försökte vi säga t honom men han lyssna inte.
sen han börja kasta sand, å en sten !! jessi ba abri d rääcker !
men ja försökte snacka spanska m honom (misslick)
sen hans pappa kom vi ba äre din son han ba aa, sen jessi ba är ni chilenare ..
han ba aa , haahha jag viiisste hela tdn pågud ♥♥♥
men iaf, vi drog mot eriksberg runt 20 i 8, då taggade jag hem..
sen dess har bara ätit å sen inget mer typ !
aja , vi höörs senare efter big brother adios amigos ♥
/ johanna

ps. bilder kommer seeenare !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0