om dagen

sho, idag vare ju skola som vanligt.
jag berättade att jag skle ut åde.
jag gjorde d, gick ut m merve först
vi skle åka t hallunda å möta upp vanessa
p vägen såg vi denise o ninni, de kom oxå '
aa jag fick gå upp p dendär grejen å planka
sen mannen ringde t vakterna men vi hann fly som TUR .
aah sen vi vänta EEEEEETT år p vanessa tills hon kom
nini o denise gick runt i hallunda sen vi såg dom o vi åkte t norsborg
martin o deniz kom oxå haha dom typ drev m människor ;s
men aja ni som känner dom vet hur dom är..
ja merve o vanessa gick t eriksbergstaket
o som vanligt vanessa bangaren vågade inte !
sen vi gick t rubens gård o va m hans huund'
så söt men jobbi den skle bita mig bre -.-
aja tror ja ska träna lite matte för ja har prov imorgoon :(
/ jessica kung


HAHAHAHAHAHAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0