In the outside

tjaba tjena hallå :)
va ute först m min syrra,johanna,merve&hnes bror.
vi va i kinagungan vid min gård sen vi gick runt i norsborg osv..
sen vi såg några idioter -.-
fett irriterande pågud wallabilla !
hähä men sen vi gick t ellis gård o hämta hne (vi lämna våra syskon först)
sen vi tagga t hammersta, vi gunga lite o åt nötter .
sen natta o pam kom, elli skulle JÄÄÄÄNI snacka m dom -.-
men sen vi alla gick upp på hammerstas tak o lalala.
men ouf vi skle kicka idag ingen kunde skaffa nån vp lr nåt !
efter att vi hade varit där så gick vi ner o elli o natta tagga,
sen jag o merve lämna hem johanna typ nästan halva vägen
vid 8 taggade jag o merve hemåt, har nte gjort nåt sen dess..
va bara lite hos min mormor o nue alla hära, vi hööörs
/jessi


va fiiiiiiiiiiina, jag o sanem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0