hunden har ingen diciplin ! (stavning)

heelllooo !
sitter uppe i mitt "vardagsrum" hah fett nice !
aja idag kom äntligen denise t skolan sitter ju bredvid henne :)
efter skolan drog jag t pamela vi kollade p step up 3d aso bääästa !
älskar den , sen tränade hon p provet å jag chilla framför hennes data..
jani hee jag behöver inte träna ;p
jaja, sen åt vi o sen gick vi ut först gungade vi i kinagungan..
sen gick vi t idioten rubens gård, han tog ut sin hund.
aso så jävla söt men ingen diciplin den biter o springer runt som en idiot ::)
sen kom jessi merve o vanessa vi chillade lite sen blev kl halv 8 ♥
då drog jag vanessa jessi o merve upp t eriksberg lr vanessa gick p tbanan.
sen följde merve o jessi mig t kiosken typ .
gick hem oså kollade p tv åt nyss melooon aso sååå gott ♥
aja ska dra nu adios amigos ♥



i lördags..


jeessi igår ♥


jag fuuuling -.-


igår sarah o pamela ♥


tommie idag HAHAHAHAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0