fredag yeeah chill !

shue alla, ja dom d står i rubriken så äre fredaag:D
men idag vare tung dag
aso först ja gick t tbanan o då päm kom m tbanan från fittja
vi vänta p natta, hon kom 10 över haha -.-
men sen vi gick upp t skolan o ja hade språkval som tuur
annars min lärare skle halshugga mig :/
men vi hade engelska o vi har bytt platser o gjort rent
jag sitter bredvid ninni HAHAH båda lika dumma :p
men aah vi hade kinagungan o idrott o matte
i kinagungan vippi o natti döda oss bre cok irri ..
vi hade ju matteprov o trodde ja skle få skitdåligt men fick b 1 fel :D
aa men nu chattar ja m määärve haha jao
snacka nyss m hne itel sen hnes batteri doog -.-
aamen vi hörs ciaoo :*
när jag var i bio m de bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0