förlåt för att jag inte har bloggat !

hej alla, idag vare tung dag & johanna har berättat om dagen .
men jag har inte bloggat åde innan för jag va arg över en sak .
jag kan inte ta upp dt i bloggen ..
men iaf, johanna har bloggat bra idag så d gör inget .
men snackade m vanessa innan, webba oxå lite m hne '
men imorgon kanske d oxå blir att gå ut som idag
men ooohh tror att johanna ska åka t sin pappa över helgen!
jag kommer inte kunna vara m hne dåå :(
menmen, ni har fått lite bilder från dagen så jag lägger inte från idag.
har inte lagt in lr nåt, men sitter å kollar p big brother (repris)
tänkte inte blogga något alls idag men ni kan vara lite glada
tror inte jag bloggar mer för natten .
så jag säger redan nu, god natt / jessica


äääälskar bilden, utsikten är NORSBORG ♥

Kommentarer
Postat av: Boolaalice

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-10-07 @ 12:44:39
URL: http://boolaalice.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0