ääntligen !

hejhej alla söta !
förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering..
men som  jessi sa så har jag inte haft tillgång t data !
för min pappas e traaasig (a'
idag , vaknade fett tidigt typ 12 åkte vi hemifrån allihopa !
jag pappa å min bror lämnade av annmarie (låtsasmamma) p ikea..
venne vad hon skulle köpa , iaf sen åkte vi t bromma flygplats å släppte av min bror.
han skulle åka tbax t gööteborg saaknas redan ♥
efter d drog ja å pappa ner t vattnet (i bromma) å köpte glass..
sen lämnade han hem mig äääntligen !!!!!
haha hade typ hemlängtan , men då va kl typ 2 lr nåt??
chillade lite öppnade mitt påskägg, uufft över 1 kilo godis kommer dööö !
sitte o smaskar i mig de just nu , haha är så jävla mätt , påminner om bigbrother ;)
kollade på grease å sen lite inspelningar ♥
aja, efter d började vi grilla kanske runt 4 ? fett nice väder !
vi åt o allt, sen grillade vi marchmallows (stavning) fett gooooott !
vi satt ute lite jag mamma å andreas o solade, hah sen målade jag mina naglar.
rooosa färg, hoho dom lyyyser awesomnes ;)
aja, sen kollade jag å mamma p en serie som vi följer sen blev kl 9..
efter d har jag bara suttit framför datan , ska typ dra nu kommer fler inlägg
ciiiiao älsklingar ;)



äälska typ allt !!!


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0